top of page
Vyhledat

Jak zvládnout umění vyprávět příběhy a přitahovat ženy bez námahy



Schopnost efektivně vyprávět příběhy je pravděpodobně jednou z nejdůležitějších dovedností, kterou byste měli mít, pokud chcete úspěšně získávat ženy. Nyní se s vámi podělím o několik rychlých tipů ohledně vyprávění příběhů..

· Připravte si přesvědčivé materiály.

Vřele vám doporučuji, abyste se stali vášnivými čtenáři, protože vůdci jsou čtenáři. Pokud přečtete knihu měsíčně, budete mít spoustu zajímavých věcí, o kterých se můžete bavit. Proto byste si od teď měli vytvářet čtenářský seznam a začít číst víc knihy. Tak vám nikdy nedojdou témata, o nichž byste mohli se ženou mluvit. Samozřejmě že byste měli číst co nejrůznorodější témata, např. politika, kultura, obchod, fitness, cestovní ruch, lidská dynamika atd.

· Zaháčkujte ji, abyste udrželi její zájem.

Při vyprávění příběhu nezapomínejte měnit tempo. Někdy zrychlete; někdy zpomalte; někdy používejte normální rychlost. Občas se odmlčte a řekněte: „Jsem zvědavý [znovu se odmlčte a pak položte otázku, jako například: „Co bys dělala, kdybys byla v takové situaci?]“ Nyní se bude muset naklonit a věnovat vám více pozornosti! To je silný háček.

· Ujistěte se, že ve vašem příběhu je několik nezodpovězených otázek.

Nyní se podívejme na tento ukázkový příklad: „Jednoho dne jsem si po telefonu rezervoval let a ten člověk s jihoamerickým přízvukem mi kupodivu řekl doslova, že si dnes mohu rezervovat let už jen po internetu, protože telefonicky už nepřijímají žádné rezervace.“V tomto příběhu je hned několik nezodpovězených otázek: 1.) Kam jste chtěl letět? 2.) Jaký je rozdíl mezi rezervací letu po telefonu a rezervací letu na internetu? 3.) Proč dnes nelze přijmout žádnou telefonickou rezervaci?

· Pracujte na své subkomunikaci.

Subkomunikace se týká všeho, co je spíš naznačeno než přímo řečeno. To zahrnuje váš tón, výraz obličeje, váš oční kontakt atd. Když vyprávíte příběh se správnou subkomunikací, je i samotný příběh poutavější. Naopak, když vyprávíte příběh se špatnou subkomunikací, ztrácíte v podstatě čas.

· Dopřejte svému příběhu nezapomenutelný konec.

Svůj příběh byste měli ukončit dobrou pointou. Například:

1.) „Jako častý cestující letadlem dávám přednost obchodní třídě, kde mohu přijít do kontaktu s podobně smýšlejícími obchodníky.“

2.) „Závěr je: nikdy nedůvěřujte šílenému teenagerovi.“

3.) „A to je způsob, jak nepříjemnou depresi proměnit v ohromující spojení.“



Jak se stát vynikajícím vypravěčem .... v moji ... E-book




Comments


bottom of page